Зв’язатися з психологом

Для зв’язку з психологом натисніть сюди

Практичний психолог: Альбіна Миколаївна Харченко

Методична проблема практичного психолога на 2023-24 навчальний рік: «Збереження та зміцнення психічного здоров’я, підвищення психологічної культури усіх учасників навчального процесу центру з метою розвитку життєстійкості».

Завданнями практичного психолога Штепівського НРЦ на 20232024 навчальний рік є:

  • Сприяння успішній адаптації учнів до навчальних умов;
  • Сприяння адаптації педагогічних працівників до нових умов праці;
  • Ознайомлення пед.працівників з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу;
  • Попередження суїцидальної поведінки підлітків;
  • Попередження домашнього насильства;
  • Сприяння розвитку та відновленню життєстійкості, стресостійкості учасників освітнього процесу;
  • Сприяння формуванню медіа-інформаційної грамотності учасників освітнього процесу та профілактика Інтернет та гаджет-залежності у здобувачів освіти;

Очікуваний результат:

  • Учні переважно мають врівноважений емоційний стан, відкриті до спілкування, цікавляться новим;
  • Педагогічні працівники засвоїли та застосовують техніки емоційної регуляції, переважно в позитивному настрої чи просто в бадьорому стані;
  • Педагогічні працівники знають про можливі реакції людської психіки на стрес, ознайомленні з алгоритмами реагування на кожен з них, розуміють, що ППД це в основному консультативна практична допомога та приведення постраждалого відносно адекватний стан;
  • відсутність випадків суїциду / вчасно виявлено схильність до суїцидальної поведінки і надана допомога;
  • Відсутність випадків домашнього насильства / вчасне реагування на випадок виявлення насильства та вжиття заходів по організації допомоги постраждалій дитині;
  • Дорослі та діти в міру своїх можливостей, знають про свої особисті кордони, можуть їх захищати мирним чином; знають про свої ресурси; вільно можуть звертатися до психолога за консультацією (мають особисті контакти); невисокі показники емоційного вигорання, підвищення показників суб’єктивного відчуття щастя;
  • Учасники освітнього процесу вміють перевіряти на достовірність джерела інформації та виявляти маніпультивні повідомлення за характерними ознаками; здобувачі освіти мають та слідують правилам користування гаджетами;

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *