Для зв’язку з психологом натисніть сюди
Практичний психолог: Альбіна Миколаївна Харченко
Методична проблема практичного психолога на 2023-24 навчальний рік: «Збереження та зміцнення психічного здоров’я, підвищення психологічної культури усіх учасників навчального процесу центру з метою розвитку життєстійкості».
Завданнями практичного психолога Штепівського НРЦ на 2023–2024 навчальний рік є:
- Сприяння успішній адаптації учнів до навчальних умов;
- Сприяння адаптації педагогічних працівників до нових умов праці;
- Ознайомлення пед.працівників з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу;
- Попередження суїцидальної поведінки підлітків;
- Попередження домашнього насильства;
- Сприяння розвитку та відновленню життєстійкості, стресостійкості учасників освітнього процесу;
- Сприяння формуванню медіа-інформаційної грамотності учасників освітнього процесу та профілактика Інтернет та гаджет-залежності у здобувачів освіти;
Очікуваний результат:
- Учні переважно мають врівноважений емоційний стан, відкриті до спілкування, цікавляться новим;
- Педагогічні працівники засвоїли та застосовують техніки емоційної регуляції, переважно в позитивному настрої чи просто в бадьорому стані;
- Педагогічні працівники знають про можливі реакції людської психіки на стрес, ознайомленні з алгоритмами реагування на кожен з них, розуміють, що ППД це в основному консультативна практична допомога та приведення постраждалого відносно адекватний стан;
- відсутність випадків суїциду / вчасно виявлено схильність до суїцидальної поведінки і надана допомога;
- Відсутність випадків домашнього насильства / вчасне реагування на випадок виявлення насильства та вжиття заходів по організації допомоги постраждалій дитині;
- Дорослі та діти в міру своїх можливостей, знають про свої особисті кордони, можуть їх захищати мирним чином; знають про свої ресурси; вільно можуть звертатися до психолога за консультацією (мають особисті контакти); невисокі показники емоційного вигорання, підвищення показників суб’єктивного відчуття щастя;
- Учасники освітнього процесу вміють перевіряти на достовірність джерела інформації та виявляти маніпультивні повідомлення за характерними ознаками; здобувачі освіти мають та слідують правилам користування гаджетами;