Основні напрями корекційно-розвиткової роботи:
- розвиток мовлення;
- соціально-побутове орієнтування;
- лікувальна фізична культура;
- ритміка;
Корекційно-розвиткову роботу проводять спеціалісти закладу освіти:
вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, вчитель фізичної культури, вчитель музичного мистецтва.
Основними завданнями корекційно-розвиткових занять є:
1. Формування особистісних якостей дитини, розвиток і корекція всіх психічних процесів. Сприяння психологічної адаптації та соціальної реабілітації дітей.
2. Розвиток та подолання порушень усного і писемного мовлення.
3. Корекція та розвиток рухових порушень та недоліків фізичного розвитку, формування вмінь диференціювати рухи відповідно до ступеня мускульних навантажень, темпу рухів, підпорядкування рухів музиці.